• Məhsulu növbəti hallarda geri qaytarmaq olmur: Məhsulun geri qaytarılması “İstehlakçıların hüquqlarının müdafiəsi haqqında” qanunu ilə qadağa olunan məhsullar. Misal üçün, şəxsi gigiyena əşyaları (üzqırxan,saçqırxan,epilyator və s.) və ya ətir və kosmetik əşyalar; Məhsulun dəsti tam olmayanda; İstifadə izləri varsa, malın görünüşü zədələnibsə, plomb və ya yarlıklar yoxdursa; Məhsula aid sənədlər (çek, zəmanət talonu) və texniki sənədlər (təlimat) mövcud deyilsə
  • Məhsulun mexaniki zədələnməsi təqdirdə; Məhsul içinə maye və ya yad cisimlərin daxil olunması nəticəsində zədələndiyi təqdirdə; Elektrik enerjisinin gərginliyinin dəyişilməsi nəticəsində zədələnməsi təqdirdə; Məhsulun istifadə qaydalarının pozulması halında, o cümlədən, yüksək nəmişliyə və ya tozluluğa görə nasazlıqlar yarandığı təqdirdə; Məhsulun açılması və ya təmiri üçüncü şəxs tərəfindən həyata keçirildiyi təqdirdə.
  • İstənilən sifarişi Kapital Bankdan istənilən Birbank taksit kartı ilə taksitə bölə bilərsiniz.
  • Sifarişin ödənişini nağd şəkildə, karta köçürmə və ya sifarişi təhvil alarkən ödəniş kartı vasitəsilə terminalla həyata keçirə bilərsiniz. Terminalla ödəniş üçün istənilən bankın debet və kredit kartları qəbul olunur.
  • Siz, məhsulları kuryer çatdırdıqda, üzərində zədələrin olub-olmamasını, məhsulun dəstinin tam olub-olmamasını və işlək vəziyyətdə olub-olmamasını yoxlaya bilərsiniz. Xahiş edirik nəzərinizə alasınız ki, məhsul təhvil alınarkən yoxlanılmadığı halda, mübahisəli məsələlərin sizin xeyrinizə həll olunmasına zəmanət verə bilmirik.
  • Bəli, Çağrı mərkəzinə (055 289 42 80) müraciət edərək sifarişi yerləşdirə bilərsiniz.
  • Şəxsi məlumatlarının saxlanılması və işlənilməsi prosesi Azerbaycan Respublikasının “Fərdi məlumatlar haqqında” qanunun tələblərinə uyğun göstərilir. Buna əlavə olaraq, hamisiburada.az-da alış-veriş üçün istifadə etdiyiniz maliyyə məlumatlarınızı (misal üçün, kredit kartlarının məlumatlarını) saxlamırıq.
  • Xeyr, Hamisiburada.az mallarını yalnız Hamisiburada.az mobil tətbiqində və ya Hamisiburada.az saytında seçib eldə edə bilərsiniz.
  • Zəmanətdə qeyd edilən ünvana gətirə bilərsiniz və ya ödənişli kuryer xidmətindən istifadə edə bilərsiniz.
  • İstəsəniz qapıda ödəmə üsulunu seçərək məhsul gəldikdən sonra ödənişi edə bilərsiniz.
    ZƏMANƏT AŞAGIDAKI HALLARDA VERİLİR: (1) Müəyyən olsa ki, qüsur istehsalçı tərəfindən buraxılıb; Müəyyən olmuş qüsur həmin məhsulun zəmanət müddətində aşkarlanıb. Müştəri təmir olunacaq məhsulu ünvana təhvil verməlidir. Məhsulun çatdırılan ünvandan götürülməsi üçün kuryer şirkətinə məsafədən asılı olaraq müvafiq məbləğ ödənilmədir. Qüsurun istehsalçı tərəfindən baş verib verməməsi şirkətin öz mütəxəssisləri və ya rəsmi nümayəndəliklərin servis mütəxəssisləri tərəfindən təsdiq oluna bilər. Məhsul zəmanətli təmirə qəbul edildikdə, müvəqqəti istifadə üçün başqa məhsulla əvəz edilmir. Müddət (2) Məhsulun zəmanət müddəti ___ aydır. Təmirə ehtiyacı olan cihaz müayinə və təmirin icra olunması məqsədi ilə texniki servis mərkəzində 2-14 iş gününə qədər saxlanıla bilər. Lazımi ehtiyyat hissəsinin tapılması ilə əlaqədar, onun istehsalçıya sifarişi və gətirilməsi nəzərə almaqla bu müddət tərəflərin razılığı ilə müəyyən müddətə qədər uzadıla bilər. Satılan mallar yalnız aşağıdakı şərtlər daxilində zəmanətli təmirə qəbul edilir (3) Təmirə qəbul olunan cihaz yalnız bu talonda adı, soyadı qeyd olunan şəxsin şəxsiyyətini təsdiq edən sənəd və zəmanət talonu olmaqla qəbul olunur. Aşağıdakı hallarda mallara zəmanətli təmirə qəbul edilmir (4) Məhsulda qüsur istehlakçı tərəfindən yarandıqda (mexaniki zədələr, səhlənkar münasibət, malın düzgün istismar edilməməsi, saxlanması, daşınma qaydalarının pozulması, texniki şərtlərin, yanğın, subasma və digər qarşısıalınmaz qüvvələrin təsiri. Məhsul şirkətin rəsmi servis mütəxəssislərindən başqa hər hansı bir kənar şəxs tərəfindən təmir edilmiş, bu barədə təsdiq edici sənəd təqdim edilmədikdə və təmirin keyfiyyətsizliyi nəticəsində məhsula zərər dəyibsə  Təhlükəsizlik tələblərinin pozulması və elektrik şəbəkəsində gərginliyin qeyri-standart olması
    Bəli var.Azərbaycanın istənilən rayonuna çatdırma Azərpoçtun poçt xidməti vasitəsi ilə həyata keçirilir. Azərpoçt vasitəsi ilə çatdırılma zamanı siz öz sifarişinizi 2-5 gün ərzində qeydiyyatda göstərdiyiniz poçt şöbəsindən ala bilərsiniz. Biz sizin sifarişinizi 24 saat ərzində reys avtobuslarının sürücüləri vasitəsi ilə və ya taksi ilə göndərə bilərik. Dəqiq məlumatları və qiymətləri öyrənmək üçün zəhmət çatdırma xidməti ilə əlaqə saxlayın.
    Siz sifarişi verən zaman Qapıda ödəmə və ya Onlayn ödəmə (Visa/Mastercat seçə bilərsiniz). Sizə, sifarişlə birlikdə əldə etdiyiniz mal haqqında bütün məlumatların qeyd olunduğu qəbz verilir.
    www.hamisiburada.az onlayn alışveriş saytıdır.Mağazamız yoxdur.Sifarişlər kuryer vasitəsi ilə çatdırılır.
    Sifarişlər sifariş verildiyi gün ərzində çadırılır.Saat 16:00-dan sonra olan sifarişlər növbəi 24 saat ərzində çadırılır.
    Bonusları ancaq saytdan sifariş zamanı və Bakcel mobil operatorundan,Hesab.az portalından və Qumpara proqramından qazana bilərsiniz.Diqqət!Ancaq bonuslar ancaq saytdan sifariş zamanı işlədilə bilər.
    Sifarişlər əsasən saytdan qəbul edilir.Daimi onlayn sifariş istifadə edən müştərilər sifarişlər zamanı bonuslar qazanıb endirimlərdən yararlana bilərlər.İstisna hallar ola bilər.(Whatsapp sifariş xətti)
    İstənilən ünvana çatdırılma var.Sifariş verdiyiniz məhsul qeyd edilən ünvana çatdırılır.
    Çatdırılma pulsuzdur.(Poçt və ya digər vasitələrlə göndəriş olarsa əlavə ödəniş alına bilər.Əvvəlcədən müştəriyə bu barədə məlumat verilir)
    Yeni bir sual soruşmaq üçün aşağıda sual və şikayətləriniz bölməsinə daxil olub,suallarınızı göndərə bilərsiniz.